Moodsam HR-V

Honda avaldas oma seni kõige moodsama HR-V, mis on varasemast veelgi stiilsem ja varustatud tipptasemel tehnoloogiaga

  • Honda väikekompaktlinnamaasturi välimuse uuendused annavad sõidukile elegantse uue ilme.
  • Kõrgema hinnaklassi kangas ja uue kujuga istmed suurendavad kvaliteeti ning mugavust.
  • Turule toomisel on sõiduk saadaval võimsa ja tõhusa 1,5-liitrise i-VTEC bensiinimootoriga.
  • Tarned klientidele algavad novembris.
  • 2019. aastal lisanduvad valikusse sportlik 1,5-liitrine VTEC TURBO ja tõhus 1,6-liitrine i-DTEC diiselmootor.

Honda avalikustas oma seni kõige moodsama väikekompaktlinnamaasturi, 2019. aasta HR-V esimesed andmed. Uus mudel on saanud värske välisilme ja mitu salongiuuendust ning on varustatud erinevate täiustatud tehnoloogiatega.

Elegantse väliskujunduse uuenduste hulka kuulub Honda katkematu tiiva ilme põhjalikum tõlgendus, mis on saavutatud uue läikiva tumeda kroompaneeliga, mis asendab iluvõre kohal oleva musta värvi ja kroomi kombinatsiooni. Esipõrkerauas on sügavamad õhu sisselaskeavad, milles asuvad ümmargused udutuled ja ümberkujundatud esituled on nüüd koos LED-päevatuledega.

Taga peegeldab üle tagaluugi jooksev tume kroomitud ehis esiosa uut viimistlust ja tagatuled asuvad nüüd tumedamates korpustes.

Kõrgema varustustasemega mudelitel on uue kujundusega 17-tollised valuveljed ja väljalasketoru on kaetud ainulaadse kroomehisega. Esi- ja tagatuled on üleni LED-moodulid ning tagatulede korpustele on lisatud tumeda suitsu efekt.

Honda pakub 2019. aasta HR-V-d kaheksas kerevärvis, mille hulka kuulub uus Midnight Blue Beam Metallic. Teiste värvide seas on Milano Red; Platinum White ja Crystal Black koos pärlmutterläikega ning metallikvärvid Lunar Silver, Modern Steel, Brilliant Sporty Blue ja Ruse Black.

HR-V on endiselt mitmekülgne ja selles on muude suurepäraste lahenduste hulgas kasutatud Honda uuenduslikku Magic Seat®-istmesüsteemi. Juhi ja kõrvalistuja ümberkujundatud istmete muudatuste hulka kuuluvad uus istmepadi ja seljatugi, mis pakuvad nüüd paremat üldtuge, eriti õlapiirkonnale. Standardses kangaspolstris on kasutatud kvaliteetsemat materjali ning kõige rikkalikuma varustusega mudelite standardvarustusse kuulub pool-nahksisu.
Turule toomisel on 2019. aasta Honda HR-V saadaval ülitõhusa 1,5-liitrise i-VTEC vabalthingava bensiinimootoriga, mille võimsus on 130 hj (96 kW) ja maksimaalne pöördemoment 155 Nm pööretel 4600 p/min. Sõiduk kiirendab 0–100 km/ 10,2 sekundiga, kui see on varustatud kuuekäigulise manuaalkäigukastiga (6MT), ja 10,9 sekundiga valikulise CVT-käigukasti korral. Bensiinimootor pakub muljetavaldavat segu võimsusest ja tõhususest, kuna keskmine kütusekulu on alates 4,4 l / 100 km ja ametlik keskmine CO2-heitkogus 121* g/km CVT-mudelil.

i-VTEC mootoris veelgi vähendatud hõõrdumist kolbide ja silindrihülsside vahel. See on saavutatud tänu uuenenud hoonimistehnoloogiale, mis tagab eriti sileda mikroprofiiliga silindrite sisepinna. Ka on saanud mootorikett uue hõõrdumist vähendava katte, mille tulemusena on suurenenud mootori tõhusus ja vähenenud ekspluatatsiooniline kulumine.

Honda on suurendanud HR-V salongi vaikust ja rafineeritust, lisades rohkem isoleerivaid materjale näiteks eesmise vaheseina ja rattakoobaste, pakiruumi konstruktsiooni ning esi- ja tagauste paneelide ümber. Olenevalt varustustasemest kuulub 2019. aasta HR-V juurde esimest korda ka aktiivne mürasummutussüsteem (ANC). ANC aitab salongis vähendada madalsageduslikku müra, jälgides selliseid helisid kahe salongis oleva mikrofoniga ja summutades need kõlaritest tulevate täpselt ajastatud pööratud faasi helisignaalidega.

2019. aasta HR-V 1,5-liitrise i-VTEC mootoriga mudelite tootmine on alanud ja nende tarnimine algab novembris. Sportlikum 1,5-liitrine VTEC TURBO mootor on saadaval 2019. aasta kevadest, nagu ka 1,6-liitrine i-DTEC diiselmootor.