Honda Urban EV ideeauto esitlus
Honda esitles Frankfurdi autonäitusel elektrilist ideeautot Urban EV
- Üleilmsel autonäitusel tutvustati Honda täiselektrilist ideeautot.
- Moodne salong sisaldab täies ulatuses armatuurlaua panoraamekraani.
- Ideeauto määrab 2019. aastaks plaanitud Honda tootmismudeli suuna.
Honda esitles 2017. aasta Frankfurdi autonäitusel uut elektriautot Urban EV. Ideeauto on ehitatud täielikult uuele platvormile ning see määrab tehnoloogia ja disaini suuna, mida saab näha Honda tulevasel elektrilisel tootmismudelil.
Ideeautot tutvustas oma pressikonverentsi kõne ajal ametlikult Honda Motor Co. president ja tegevjuht Takahiro Hachigo. „Tegemist pole lihtsalt nägemusega kaugest tulevikust – auto tootmismudel jõuab Euroopasse 2019. aastal,” ütles Hachigo, kinnitades, et ideeauto jõuab turule kahe aasta pärast.
Välisdisain
Honda Urban EV on varustatud täiustatud tehnoloogiaga, mida ümbritseb lihtne ja nutikas disain. Sõiduk on madal ja lai, mis loob jõulise oleku ning annab aimu sportlikest sõiduomadustest. Tänu kompaktsetele mõõtmetele on sõiduki kogupikkus 100 mm väiksem kui superminil Jazz.
Ideeauto Honda embleemil on sinine taustvalgus, mis demonstreerib ettevõtte tulevaste elektriautode uut kujundusjoont. Auto esiosas saab esitulede vahel kuvada mitmes keeles interaktiivseid teateid, nagu tervitus, nõuanded teistele juhtidele, või laadimisoleku teateid.
Salongi disain
Nähtavus Urban EVst väljapoole on suurepärane tänu õhukestele A-piilaritele ja laiale esiklaasile, mis katab tervet auto esiosa. Autosse saab siseneda ja väljuda taga paiknevate hingedega uste kaudu. Laadimiskaabli pistiku saab ühendada kapotis asuvasse pessa.
Honda Urban EV mahutab neli sõitjat kahel pinkistmel, mis on saadaval eri materjalidest viimistlusega. Mugava äraolemise tunde loomiseks on esimene rida polsterdatud loodusliku halli kangaga ning istmete seljatoed, istmepadjad ja käetoed on ilustatud moodsa puitviimistlusega. Tagumise pinkistme turvavööd on kinnitatud istme keskele, mis võimaldab turvavöödel sisse tõmbuda, et reisija saaks hõlpsalt sõidukist väljuda.
Puitviimistlusega on kaetud ka suur „ujuv” armatuurlaua konsool. Viimasesse on paigutatud roolisammas, lihtsad juhtnupud ja panoraamekraan. Armatuurlauda on sisse ehitatud suur ekraan, mis jookseb konsooli tagant ja edasi ustesse. Armatuurlaua põhiekraanil kuvatakse mitmesugust teavet sõiduki kohta, nagu näiteks järelejäänud akutase jne. Ustes olevad ekraanid toimivad digitaalkaamera ekraanide kaudu küljepeeglitena.
Honda Automated Network Assistant
Honda Urban EV demonstreerib ettevõtte kujutlust maailmast, kus liikuvus ja igapäevaelu on sujuvalt ühendatud. Täiustatud Honda Automated Network Assistant on isiklik abiline, mis õpib juhilt, tuvastades otsuste tegemiseni viinud emotsioonid. Seejärel saab see rakendada juhi varasemate otsuste põhjal õpitut, et teha uusi valikuid ja anda soovitusi.
Honda Power Manager
Uued viisid energia edastamiseks võrgu, kodude ja elektriautode vahel võivad tulevikus elektriautode omanike jaoks luua uusi teenimisvõimalusi. Honda Power Manageri idee, mis avaldati Frankfurdis koos ideeautoga Urban EV, on nutikas süsteem, mis talletab taastuvatest energiaallikatest saadud elektrit kodus, et seda saaks võrku tagasi müüa.
Electric Vision
Honda strateegia Electric Vision, mis avalikustati 2017. aasta Genfi autonäitusel, hõlmab sellise spetsiaalse elektriautode platvormi väljatöötamist, mis põhineb täiselektrilisel jõuseadmete tehnoloogial. Jõuseadmete arendustöö põhiosade hulka kuuluvad suure tihedusega kerge akupakett, integreeritud soojusjuhtimine ja täiustatud energiaedastus nii sõidukisse kui ka sõidukist.