
UUS CR-V
Võimas CR-V suudab pakkuda meeliülendavat sõiduelamust, mis on ühtaegu dünaamiline, kõrgel tasemel ja võimalusterohke.
HINNAKIRI
Mudel | Käigukast | Jõuallikas | Võimsus kW/hj/CO2 g/km | Kütusekulu WLTP* | Hind sisaldab km 22% | Kampaaniahind sisaldab km 22% | Registreerimis-tasu | Aastamaks |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Elegance 2WD | Automaat | e:HEV | 135/184/134 | 5,9 | 45 242 € | 40 000 € | 1 425 € | 205 € |
Elegance 4WD | Automaat | e:HEV | 135/184/151 | 6,6 | 47 682 € | 43 000 € | 1 795 € | 292 € |
Advance 4WD | Automaat | e:HEV | 135/184/151 | 6,7 | 52 358 € | – | 1 795 € | 292 € |
Advance Tech 2WD | Automaat | e:PHEV | 135/184/18 | 0,8 | 57 848 € | 50 400 € | 700 € | 142 € |

Sõitjateruum
CR-V sõitjateruumis on mõnus olla, kuna iga elemendi kujundamisel on lähtutud eesmärgist luua nii sulle kui ka sinu kaassõitjale vaikne ülearuste detailideta ruum.
Jõuline uus välimus
CR-V on maanteel võimas vaatepilt tänu oma kõrgetasemelisele ja sealjuures mehisele välimusele, mida toonitavad jõuline iluvõre, pilkupüüdvad valuveljed, dünaamiliste suunatuledega voolujoonelised LED- esituled, silmatorkav tagatulede kujundus ja klaasist panoraamkatus.
Tegemist on ka funktsionaalse suure linnamaasturiga, kuhu on lihtne kaupa laadida tänu pakiruumi laiale avale ja elektrilisele tagaluugile, millel on olemas peatamise ja eemaldumisel sulgemise funktsioon, mis sulgeb tagaluugi ja lukustab auto, kui autost lukustamata eemalduda.


Hübriid
Meie võimsad ja tõhusad hübriidmootorid tagavad erakordselt head sõiduomadused. Hübriidautol on kaks elektrimootorit ja kolm mootorirežiimi: elektriline, hübriid ja mootoriga sõitmine, mis tagab pikkade vahemaade läbimisel optimaalse kütusekulu ja meelerahu. Nüüd saab uue CR-V puhul valida täis- ja pistikhübriidi vahel.
Mitmekülgne sõiduk
Suurepäraste sõiduomaduste ja ökonoomsuse tasakaaluga uus CR-V pakub vajalikku võimsust ja pöördeid just siis, kui on vaja.
Kasutada saab nelja sõidurežiimi: Sport, Normal, Econ ja Snow, mis muudavad automaatselt sõiduki seadistust, et tagada teeoludest lähtudes optimaalsed sõiduomadused, veojõud ja tõhusus. Pistikhübriidil on olemas ka pukseerimisrežiim*, mis aitab hallata energiakasutust kuni 1500 kg kaaluva haagise vedamisel.












