Civic e:HEV saavutas Euro NCAP turvatestidel maksimaalsed viis tärni.
Täiesti uuel Civic e:HEV-il on uusimad täiustatud Honda SENSING™ tehnoloogiad, sealhulgas sonari andurid ja eesmine laivaatekaamera igakülgse ohutuse tagamiseks
Honda SENSING™ aktiivsete turva- ja juhiabitehnoloogiate komplekt sisaldab uusi sonariandureid, mis kasutavad helilaineid mittemetalliliste objektide, näiteks klaasi ja seinte tuvastamiseks palju usaldusväärsemalt ja on palju suurema täpsusega kui varem kasutatud radar.
Uus Civic on varustatud ka laiema 100-kraadise vaatekaameraga, mis parandab auto võimet tuvastada teejooni, teepeenraid, mootorrattaid ja jalgrattureid. Lisaks parandab uus kiire töötlemiskiip süsteemi tuvastamist, jõudlust ja juhtimist, mis tähendab, et see suudab objekte tuvastada varem ja täpsemalt, sealhulgas jalakäijaid valguses ja pimedas keskkonnas.
Civicus istujat ümbritseb üksteist turvapatja, sealhulgas uus eesmine keskmine turvapadi, mis suurendab sõitjate kaitset veelgi
Lisaks tugevamale ja rohkem kaitsvale kerele on uue Civicu kõigis varustusvariantides standardvarustuses kokku 11 turvapatja, sealhulgas mõlema eesistuja põlveturvapadjad, et vähendada vigastusi esikokkupõrke ajal, ning külgturvapadjad, mis kaitsevad esi- ja tagaistmel sõitjaid. Esimest korda on kasutusel eesmine keskmine turvapadi, mis hoiab ära juhi ja kõrvalistuja vahelise kokkupõrke külgkokkupõrke ajal.
Auto saavutas head tulemused ka lastekaitse kategoorias tänu integreeritud ISOFIX kinnituspunktidele, mis vastavad uusimatele Euroopa i-Size standarditele.
Uue põlvkonna Civic sisaldab mitmeid täiustatud tehnoloogiaid, et saavutada oma klassi reisijate ja jalakäijate ohutuse üks kõrgeimaid tasemeid.
Civic arvestab ka kaitsetuid liiklejaid ja jalakäijaid ning selle jaoks on paigaldatud äsja esikaitseraua turvaplaadid. Need on mõeldud löögienergia neelamiseks, vähendades jalakäijate jalaluumurdude ja põlvesidemete vigastuste ohtu kokkupõrke korral. Sellel peidetud komponendil on ülitõhusad energia neeldumisomadused, kui jalakäija pea peaks vastu välispinda põrkama, vähendades järsult raskete vigastuste ohtu.