Uhiuus Jazz

Honda esitles uhiuut Jazzi, mille põhivarustuses on esimest korda kahe mootoriga hübriidajami tipptehnoloogia. Selles populaarses B-klassi luukpäras on ühendatud oma klassi parim mugavus ja ruumikus, millega Jazz on alati silma paistnud, ning elektriautodest tuttav suurepärane sõidudünaamika ning esmaklassilised tehnilised ja ohutuslahendused.

Uus Jazz teeb tavatarbijatele kättesaadavaks hübriidtehnoloogia, mis tagab tõhususe ja head sõiduomadused, ning aitab Hondal saavutada oma lennukat eesmärki, mille kohaselt on 2022. aastaks kõik Euroopas pakutavad mudelid elektriajamiga.

Uue põlvkonna Jazz on esimene Euroopas müüdav Honda mudel, mis hakkab kandma ajami tüübile viitavat uut märgistust e:HEV. See auto on esimene, mis esindab Honda kaubamärki e:Technology, mille alla koondatakse edaspidi kõik elektrifitseeritud tooted.

Esitleti uut Crosstar versiooni

Jazzi valikusse lisandub ka uus Crosstar versioon, mis on mõeldud neile, kes eelistavad crossover’itele omast stiili. Uus Crosstar on samasuguse hübriidajami ja sõitjateruumiga kui põhimudel, kuid erineb eelnevast suurema sõidukõrguse, efektse välimusega iluvõre, veekindlate istmekatete ja sisseehitatud katusereelingute poolest.  

Minimalistliku ja lakoonilise üldmuljega uus kujundus

Honda uue põlvkonna B-klassi luukpära on edasiarendus Jazzi monoliitsest siluetist, mis on hetkega äratuntav. Tulevasi Honda mudeleid iseloomustava, sujuva ja lakoonilise joonega disainikeele nurgakivideks on funktsionaalsus ja kaunis välimus, mida võis esimest korda täheldada Honda e juures.

Tänu uutele lahendustele auto ehituses on A-piilar poole kitsam kui eelmisel mudelil ja see parandab nähtavust ettepoole. Saleda joonega A-piilarit on võimalik kasutada tänu palju suuremale väändejäikusele ja uutele ehituslikele tehnilistele lahendustele, mis suunavad löögijõu eesmistele nurgaakendele ja uksepiilaritele.

Külgi ilmestavad rõhtsalt kulgevad tagasihoidlikud ja vahedad jooned, nii et lõpptulemuseks on värsked ja lihtsad vormid. Jõuliselt kulgev küljejoon tõstab esile auto tagaosa ja rattakoopaid, rõhutades auto laiemat hoiakut ja stabiilset üldmuljet. Esiotsa lakooniline kujundus jätkub ka auto tagaosas, kus on kasutatud tagasihoidlikku katusespoilerit ning horisontaalse paigutusega tulesid, mis lisavad lennukust.

e:HEV – erakordsed sõiduomadused ja hübriidtehnoloogia

Jazz tuleb esimest korda Euroopa turul müügile ainult kahemootorilise hübriidajamiga, mis tagab ühelt poolt jõulise ja sujuva sõidu ning teisalt muljetavaldava kütusesäästlikkuse. Tänu sellele spetsiaalselt Jazzi jaoks välja töötatud süsteemile liigub auto sujuvalt ja erksalt ning tagab vahetu sõiduelamuse.

Uued ja mugavad ühenduvusvõimalused

Täiesti uus meediasüsteem toetab nüüd traadita interneti kasutamist, et sõitjale oleks tagatud kõik võimalused ühenduses püsimiseks. Puutetundliku LED-ekraaniga uue liidese ülesehitus on tuttavalt nutitelefonilik ning viimati kasutatud rakenduste ja meedialoenditega saab tutvuda lühimenüüde abil. Lisaks laiale valikule rakendustele, mis on süsteemis olemas, saab sisseehitatud Android Auto ja Apple CarPlay vahendusel peegeldada nutitelefoni ekraanipilti ja see võimalus on kaasreisijatele esimest korda läbi juhtmevaba ühenduvuse kättesaadav.

Sõitjateruum, mis paistab silma kvaliteedi ja mugavusega

Uhiuue Jazzi kvaliteetne sisemus tõstab mugavuse ja ruumikusega B-klassis lati enneolematult kõrgele.

Moodsa ilmega sõitjateruum, mille keskmes on minimalistlik ja mugav näidikupaneel, on sarnaselt välisilmega lakooniline. Keskkonsooli lai käetugi meenutab kõrgema klassi autode sisemust.

Uued ja laiemad keha toetavad esiistmed ei ole enam vedrudega, vaid paistavad silma kihilise ehitusega, mis aitab pikkadel sõitudel väsimust ennetada. Tagaistmed on täiustatud kujunduse ja paksema istumisosaga, et ka seal sõitjatel oleks igati mõnus ja mugav.

Kitsas  A-piilar parandab horisontaalset nähtavust ning sõitjateruum tundub tõeliselt ruumikas tänu laiale tuuleklaasile ja eesmistele nurgaakendele, mis lasevad sisse külluslikult päikesevalgust.

Erakordselt avar sisemus tänu nutikale ruumikasutusele

Uhiuus Jazz on sõitjateruumi avaruse poolest endiselt oma klassi parimate seas: ka eelmiste põlvkondade mudelid paistsid tänu hübriidajami osade nutikale paigutusele šassiisse ja mootoriruumi silma just selle erijoonega. Salongile lisab ruumikust ka see, et kütusepaak asetseb esiistmete all šassii keskel – see on lahendus, mida selles klassis tavaliselt ei kasutata. Tänu sellele on Jazzis endiselt alles erakordselt mitmekülgsed Magic Seatsi tagaistmed, mille seljatoed saab olenevalt pagasi suurusest alla lasta või istumisosad üles tõsta.

Mitmekülgne ohutuspakett Honda Sensing

Uue Jazzi mitmekülgsetele eelistele lisandub veel terve hulk esmaklassilisi ohutus- ja juhiabisüsteeme, mille poolest ei leidu sellele Honda mudelile omas klassis võrdväärset.

Ohutuspaketti Honda Sensing on täiustatud laiemat ja teravamat pilti edastava kaameraga, mis on vahetanud välja eelmise kaamera- ja radarisüsteemi. See annab parema ülevaate sõiduki ümbrusest, sh ilma äärekivideta või teekattemärgistuseta teeservadest.

Kokkupõrget leevendavat pidurisüsteemi (CMBS) on täiendatud öise funktsiooniga, mis suudab tuvastada jalakäijaid ja jalgrattureid ka seal, kus tänavavalgustus puudub, ning rakendub nüüd ka siis, kui vastutulev sõiduk Jazzile ette keerab või satub selle sõidutrajektoorile. Samuti võimaldab uus kaamerasüsteem ummikusse sattumisel kohanduval kiirushoidikul (ACC) jälgida ka aeglast liiklust ning kasutab sõiduraja hoidmise abisüsteemi nii linnatänavatel kui maapiirkonnas, aga ka mitmerajalistel kiirteedel, et tagada igasugustes oludes parem ohutus.

Järgmise põlvkonna Honda Jazz jõuab plaanide kohaselt Euroopas müügile 2020. aasta keskpaigas