Uus Honda ZR-V
uus honda Zr-v
UUS STIILNE, SPORTLIK JA DÜNAAMILINE ZR-V LAIENDAB HONDA LINNAMAASTURITE VALIKUT
- Uhiuus linnamaastur täidab tühimiku HR-V ja CR-V vahel, kombineerides sportliku välimuse, suurepärase dünaamika, kõrgtasemel praktilisuse ja esmaklassilise salongi
- ZR-V-d toetab Civicu DNA, millest ammutati inspiratsiooni, et disainida šassii ja platvorm, mis pakuvad kaasahaaravat, lõbusat ning mõnusat sõiduelamust
- Kohandatud e:HEV hübriidjõuallikas tagab dünaamilise, kuid väga tõhusa ja säästliku sõiduelamuse
Honda avalikustas kaubamärgi Euroopa meediaüritusel Offenbachis Saksamaal oma uue ZR-V. Uus C-segmendi linnamaastur on saadaval alates 2023. aasta sügisest ning pakub täiuslikku segu suurepärasest stiilist, praktilisusest ja eesmärgipärasest sõidukogemusest.
ZR-V, mis asetub HR-V ja CR-V vahele, on mõeldud noortele kuvanditeadlikele ostjatele, kes otsivad stiilset, võimsat ja lõbusat sõidukit, mille saab sujuvalt oma ellu lõimida. Voolujoonelise ja stiilse välisilme all on Honda täishübriidtehnoloogia, mis jagab oma DNA-d mitu auhinda võitnud uue Civic e:HEV-ga. Dünaamiliste omaduste poolest tunnustatud Civic on tõestanud, et täishübriidsõidukid võivad olla kaasahaaravad ja lõbusad, ning ZR-V laiendab selle loogika ka linnamaasturite C-segmendile.
ZR-V jaoks optimeeritud e:HEV tõhus ja võimas 2,0-liitrine, neljasilindriline otsesissepritsega Atkinsoni tsükliga mootor töötab koos kahe elektrimootoriga, et pakkuda võimsat ja tundlikku kiirendust.
Kohandatud, kerge ja jäik šassii on inspireeritud nii Civicu kui ka CR-V platvormidel nähtud kontseptsioonidest ning on ehitatud nii, et see tagab tavaliselt sportluukpäradega seostatavad sõiduomadused ja suure paindlikkuse. Roolimine on tänu täiustatud tagasisideloogikale ja väikse hõõrdumisega komponentidele sundimatu ja rahuldust pakkuv ning hulkhoob-tagavedrustus ja optimeeritud puksid tagavad mugava ja kaasahaarava sõiduelamuse, mis suurendab rooli taga enesekindlust ja mugavust.
Sihikindel hoiak, müravabad pinnad ja julge esiosa annavad ZR-V-le jõulise ilme, mis täiendab suurepäraselt selle dünaamilist jõudlust. Õhukesed esituled ja stiilne läikiv must iluvõre loovad maitseka stiili, mis jätkub linnamaasturi müravabadel külgedel ja tagapõrkeraua julgel kujundusel ning lõpeb voolujooneliste horisontaalsete tagatuledega, mis integreeruvad sujuvalt tagaluuki. Honda inseneridele oli esmatähtis funktsionaalne disain: iga paneel ja komponent on mõeldud selleks, et parandada nähtavust ning suurendada aerodünaamilist jõudlust.
Kompaktne ZR-V on erakordselt ruumikas, praktiline ja mugav ning kasutajasõbralik ja funktsionaalne. Selle mitmekülgne salong seab esikohale kasutatavuse ja paindliku mahutavuse. Selles on suur hulk aluseid ja taskuid ning tagumises pakiruumis on koorma vahesein, sissetõmmatav pakikate ja põrandaalune panipaik, mis suurendab ZR-V koorma vedamise võimekust kuni 1291 liitrini.
Linnamaasturi oma klassi juhtivat salongikogemust rikastab veelgi muljetavaldav mugavus ja käepärasus. Terves salongis on kvaliteetsed pehmed materjalid ja detailne viimistlus kombineeritud stiilse valgustusega, et luua esmaklassiline õhkkond. Lisaks hoiavad mitu laadimispunkti ja uusim HMI-tehnoloogia juhi ja reisijad välismaailmaga ühenduses tänu suurele üheksatollisele puuteekraanile, mis asub armatuurlaua ülaosa keskel. Viimane ulatub üle kogu salongi esiosa, et suurendada külgruumi tunnetust.
„Uus Honda ZR-V on loodud ja konstrueeritud toetama kiiret ja aktiivset eluviisi ning on kaalukas täiendus meie linnamaasturite valikule,“ ütles ZR-V suurprojekti juht Yutaka Kato. „Sõiduk kombineerib igapäevase funktsionaalsuse, erakordse mugavuse ja atraktiivse disaini sportliku dünaamika ning meie erakordse e:HEV hübriidjõuallikaga, mis näitab meie Euroopa mudelivaliku täiuslikku arengut.“